30 Mayıs 2015 Cumartesi

2 AY BİTİMİNDE YAPILAN KAN TAHLİLİ ! :)

Bildiğiniz üzere bu ilacı kullananların ayda 1 bile olsa kan tahlili yaptırıp karaciğerlerini kontrol ettirmesi gerekiyor.
Gittim aç karnına kan aldırdım, ertesi gün hoop aldım sonuçları dikildim doktorumun karşısına. Heyecan da var tabi, ya karaciğerlerim mahvolduysa diye? Ya dönüşü olmayan yola girdiysem.. Tüh cildim tam olarak da iyileşmemişti napıcam şimdi diye düşünceler dönüyor beynimde...
Sonra doktor yüzüme baktı, tamamdır Kübra, tahlillerin temiz. Aynı dozda devam ediyoruz dedi.. Tabi sevindim. Gerekirse önümüzdeki ay yada 1 ay daha sonra tahlil yapacağımızı söyledi...
Hala sabah 20 mg akşam 20 mg olarak tok karnına günlük 40 mg kullanıyorum.

Heh ayrıca kendine bi broşür tarzında güneş kremleri sayfası çıkartmış. Baktı bana işaretledi bi tanesini, bunu al sürekli kullan dedi. Güneş yüzümde lekeler bırakabilirmiş derim hassaslaştığı için, Her gün sürmem lazımmış, ve güneşe çıkmadan tekrar sürecekmişim.
Gittim eczaneye 50 faktörlü turuncu güneş kremi verdi, VİCHY yazıyor üzerinde. 60-65 tl civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Yanında da termal su hediye etti, yüzüme sıkabilirmişim??
Kremi alıp doktoruma geri gittim, benim yazdığımı vermemiş kendi kafasına göre vermiş dedi. Bende değiştirmeye üşendim, bittiğinde artık yeniden özel isticem doktordan.
Ayrıca mis gibi kokuyor, tatlı şeftalimsi bi kokusu var, sevdim ben bunu. Atarım fotoğrafını en yakın zamanda :)

Sağlıcakla kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder