23 Aralık 2016 Cuma

ROACCUTANE KULLANDIKTAN 1 SENE SONRA NE Mİ OLDU?

İlacı kullanalı 1 seneyi geçiyor arkadaşlar.
Yüzümde hala sivilce çıkmıyor, fondotensiz dışarı çıkabiliyorum artık. İlk başlarda cildim fondoten , bb krem vs kabul etmiyordu orası ayrı :) temiz cilt kimyasal tutmazmış çünkü...
Elimi yüzümde rahatlıkla gezdirebiliyorum, önceden yağdan dokunamazdım, şimdi o kadar kuru ki ara sıra nemlendirici kremler , zeytinyağı vs ile nemlendirme çalışmaları yaptığım bile oluyor :)
İlaçtan bana kalan en güzel alışkanlık bool bol su içme oldu. Hala içiyorum ve bu kilo bile verdiriyor :') diyetsiz sadece bol su içerek nasıl kilo verdiğimi yakında yazmayı düşünüyorum, yazmaya da bilirim, söz vermeyeyim.
Ve geri kalan en güzel şeylerden biri de saçlarımın artık yağlanmaması! 2 günde bir yağlanırdı, şimdi ömür boyu yıkamasam yağlanmayacakmış gibiler, hatta yağlansın diye artık argan yağı kullanıyorum ekstra :D
Umarım faydam dokunmuştur çoğunuza, ilacı çokta tavsiye etmek istemiyorum alternatif tıpa yönelmek daha mantıklı geliyor artık. İlaçlar çok masum değiller. Bir yandan tamir edip diğer yandan kırıyorlar. Ama ben tüm yan etkileriyle başa çıkabilirim ille de kullanacağım derseniz size bol şifa, sabır ve bebek gibi cilt ve makyaja ihtiyaç duymadan dışarı çıkabilme özgüveni diliyorum (ki bu mümkün). Herkese geçmiş olsun ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder