24 Mayıs 2013 Cuma

İlk ayım bitiyor

1. ayım bitiyor bugün.
Yalnız kaldığımda hayattan soğuma vs tarzı şeyler hissediyorum fazla üzülüp fazla sinirleniyorum. Tabi normalde neşeli biriydim. Ama son 1 haftadır bu yan etkileri yaşamıyorum ve çok güzel bir şey inşallah tekrarlanmaz. Geçen hafta az su içtiğim ve dudağıma krem sürmeyi unuttuğum için esnerken dudağımın kenarı yırtılıp kanadı. Hala düzelmedi tabi. Feci şekilde kabuklandı dudağım kuruluktan döküldü. İçtiğim suyu çoğaltınca ve krem sürmeye devam edince düzeldi tabi. Dünde böbreklerimde ağrı hissettim. Su içtim hafifledi. Bel ağrısı oldu çok fena, ayağa kalkamadım ağrıdan. Hiç aksatmadığım derse bu yüzden gidemedim ilk kez. Bugün belim daha iyi tabi. İlacı kullandığımı duyanlar -düzeltirken bir yandan öldüren ilacı mı kullanıyorsun?- diyor. Haklılar ya. Göğüs kafesi ağrılarım kolestrolü fazla yiyecekler yemedikçe yok. Yemeyi bayağı kıstım sırf ağrı olmasın diye. Yüzüm derseniz, burnumu kaşıdım diye yara oldu hassaslıktan geçmedi 4 gün. Sonra döküldü zaten. Yüzümde tek tük ufak sivilceler çıkıyor. Oynayınca yara oluyor. Önemsemiyorum pek. Çünkü habire kabuk olup döküldüğü için geçiyor :)
* bu arada 2 günde bir yağlanan saçım yağlanmıyor artık :)
Kullanmaya devam bakalım, muayene olduktan sonra yazmaya devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder