10 Mayıs 2013 Cuma

15 gün

Yaklaşık 15-16 gün oldu ilaca başlayalı. İlk haftadan sonra göğüs kafesi ağrısı başladı. Eğilince özellikle aşırı ağrıyor, dayanılmaz derecede. Etrafımdakiler üşütmeden kaynaklı olduğunu söyledi, önlemlerime rağmen geçmeyince internetten araştırmaya koyuldum. Bu da ilacın etkilerindenmiş. Bi kaç kişinin yazısına rastladım bu şikayetten olduğunu yazmışlar. Nedenini bulamadım falat süt içmeye başladım kemiklerle alakalı olabilir diye. Yine düzelmeynce kolestroldan şüphelendim ve kolestrol içeren yiyecekleri yemeyi azalttım. Faydası oldu. Burnum soyuluyor yine. Dudaklarım aşırı kuruyor. 8-9.günde zeytinyağı sürmemiştim kuruluktan resmen yırtıldı ve kanadı. Artık krem sürüyorum, bir kaç saat kurumasını önlüyor en azından. Sabahları uyanınca baş ağrılarım oluyor arasıra yine. Ve sinir sistemim bozuldu resmen. Psikolojik etkilerinin arttığını hissediyorum. Çok sinirleniyorum, durduk yere çok üzülüyorum ve kenara çekiliyorum içime kapanıyorum. İnşallah bir an önce bu etkileride geçer. Dayanılacak gibi değil çünkü..
  Onun dışında yüzüm ışıldamaya başladı görenler söylüyor :) izlerimin dahada ufaldığını farkettik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder